Varför döma när man kan glömma?

Känner lite ångest att jag aldrig skriver i den här bloggen. Det är ju inte så att jag inte vill och anser att det inte finns något skönare än att skriva av sig men här kommer iaf ett inlägg :).
Jag har upptäck en sak!
Alla människor på denna vackra jord dömer sina medmänniskor.  Därför lägger jag inte skulden på någon utan det är kanske så människor fungerar helt enkelt :)
Men nu har ja bestämt mig för iallafall ändra mig :) Från och med idag ska ja endast lägga energi på människor jag tycker om och komma ihåg varje sekund av det.
Människor som ogillar mig tänker jag bara glömma som jag har aldrig har träffat dem för det känns helt onödigt att lägga energi på det eftersom livet enligt mig är för kort för att vara eländigt.
Puss hajs

Kommentarer
Postat av: Linnea

Borde jag känna mig träffad? : D

2009-05-26 @ 19:55:58
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0