Student, solsken och opererad tå

Idag har det varit en väldigt händelserik dag i mitt liv! Jag har varit med min kompis när han var inne på någon akutklinik inne i stan för han skulle operera sin tå. Varför han skulle göra detta vet jag inte men de slutade med att jag satt i ett väntrum i minst 3 och en halv timma. :/ Mer synd var det iförsej om Adrian sen när han väl var färdig för då hade han så ont i tån att han haltade grovt.. Stackare.
Sen gick han och jag och åt en galet god middag på en resturang som heter Texas Long Horn som ligger vid Heden. Mycket trevligt!
När vi sedan gick runt o lallade på Avenyn såg vi alla dessa studentflak där alla nya glada studenter stog stupfulla med champange i handen och jävligt glada. Jag var avundsjuk som fan ::( JAG VILL OCKSÅ TAGIT STUDENTEN!
Lite roligare blev det sen för helt plötsligt hojtade en tjej jättehögt ifrån ett av flaken: GUSTAV SER DU MIG? 
Det visade sig att det var Frida :) En tjej som jag och några polare träffat i höstas och hon var nu på flaket. Grattis till henne :)
Sen kan jag också nämna att jag försökte fjäska mig in på Daniels flickväns storasysters studentfest :D Det gick nästan men inte riktigt :(
Aja nu ska jag sova men somsagt det har varit en jävligt lång och händeleserik dag!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha nej det gick inte du va inte nära xD men de va kul att du försökte :)

2009-05-27 @ 22:02:01
URL: http://noche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0