Solsken, vind och ångest

Försov mig imorse. Detta var inget bra drag för vi hade kursprov idag :) 
Annars har dagen flytit på ganska bra, jag har sovit hela dagen nästan men har samtidigt fått en massa skolarbete gjort och nu sitter jag o pluggar spanska för förhoppningsvis så kommer jag att kunna göra provet imon annars blir det vid ett annat tillfälle :)
För övrigt så har jag äntligen bestämt mig nu :) Jag ska byta skola nästa år till Fässbergsgymnasiet :) Jag var ju lite skeptiskt till detta innan men nu fick jag reda på att man visst kan läsa ekonomi på fässberg och då såg jag ingen anledning till att inte gå där istället.
Sen har jag varit ute och gått med Malin och Carro idag och det var trevligt:) Vi var uppe på berget ett tag och det var skönt att komma ut.
Nu är de dags o plugga igen Ciao
// Gustav

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha.. ditt andra inlägg.. (dom nya) måste ja bara säga.. att hoppas de funkar.. för de har då fan aldrig gjort de för mig, försökt dock. fokuserat endast på dom ja tycker om alltså. och OASIS e bästa som finns !!<3 no doubts. o på nyaste måste ja bara säga.. wohooe gustav e en hingst. två tjejer på ett berg. raawr. ja vet då va som händer med gustav på berg ;) haha.. skämt åsido.. Puss !

2009-05-26 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0