Nytt bra band i bloggen!

Nu är det dags igen för bloggens toppgrej! Ett nytt bra band :D   När jag satt och funderade på vilket band som jag skulle välja idag funderade jag på att välja Blur för de är ändå så jävla bra men det blev faktist ett ännu bättre band:) Coldplay!
Jag får nog erkänna att jag vet inte särskilt mycket om bandets historia men jag vet att sångaren heter Chris Martin :) Lite coolt ändå :P
Detta bandet som också är ett under ifrån Storbrittanien och det känns nästan som att alla band som är riktigt jävla bra kommer därifrån :) Jag har inte sett dem live men jag hade planerat att köpa en biljett till sthlms konsertern på hemsidan slutsalt.se men jag har inte bestämt mig ^^
Här är listan iaf!
  1. Fix you
  2. Yellow
  3. Viva la vida
  4. The Scientist
  5. Violett Hill
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0