My name is Geraldine, I'm your social worker

Sitter vid datorn nu på söndagförmiddag och lyssnar på mitt nya fynd i musikens värld! Glasvegas!
Det har varit mycket tjöt om ett program som heter Spotify den senaste månaden så i måndags tog jag mod och skaffade mig Spotify jag med. Det var en av mina bästa val jag gjort denna veckan, Fyfan vad bra Spotify är. Ni som in är insatta så är Spotify ett programl som man kan lyssna på nästan all musik som finns på nätet helt gratis!
Är dock lite sur för The Beatles och Eric Clapton finns inte men aja man kan ju inte få allt här i världen.
Annars är livet ganska bra, jag har världens bästa flickvän som jag älskar över allt annat<3, det går riktigt bra i bandet och vo ska in i studio igen den 30 mars.
Nu ska jag till Laserdome med min bror för han fyller år och jag ska hjälpa han med hans födelsedagskalas :)
Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är då världens sötaste storebror <3

2009-04-09 @ 16:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0